[Skip to Content]
[Skip to Content Landing]
Citations 0
July 7, 1999

Incorrect Byline and Affiliation

JAMA. 1999;282(1):29. doi:10.1001/jama.282.1.29

In the Original Contribution entitled "Analysis of Missed Cases of Abusive Head Trauma," published in the February 17, 1999, issue of THE JOURNAL (1999;281:621-626), the third author's name was misspelled in the byline on page 621. It should have read "Arlene Ritzen, MD, JD." Additionally, in the author affiliations on the same page, Dr Ritzen's affiliation should have read "Department of Pediatrics, Oregon Health Sciences University, Portland."